Swedbank, viedpulkstenis, POS termināls
Foto: Publicitātes foto

No otrdienas, 16. jūlija, "Swedbank" klientiem pieejama jaunā mobilā lietotne, kas piedāvā intuitīvu dizainu un daudzas funkcijas, tostarp biometrijas datu izmantošanu, zibmaksājumus un "Android" lietotājiem arī iespēju norēķināties ar viedtālruni, iztiekot bez ierastās maksājumu kartes. Vienlaikus labas ziņas arī "Garmin" viedpulksteņu un "Fitbit" aproču īpašniekiem – arī šīs viedierīces, kuras atbalsta bezkontakta norēķinu funkciju, tagad var izmantot, lai iepirktos, informē "Swedbank".

Jaunajā lietotnē "Swedbank" klientiem būs pieejamas jaunas maksājumu iespējas – zibmaksājumi un mobilie bezkontakta maksājumi. Zibmaksājumi ļauj lietotājiem veikt ātrus pārskaitījumus ne tikai starp "Swedbank" klientiem, bet arī citām bankām, kas atbalsta zibmaksājumus. Savukārt mobilie bezkontakta maksājumi ļauj maksāt par pirkumiem ar "Android" viedtālruni, neizmantojot fizisko maksājumu karti. "Swedbank" lēš, ka, ieviešot jauno lietotni, jau šovasar Latvijā šādi varēs norēķināties vairāk nekā 300 000 klientu.

Kā stāsta "Swedbank" Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs, jaunās lietotnes izstrādi rosināja klientu mainīgās vajadzības: "Bankas pakalpojumi mobilajās ierīcēs kļūst arvien populārāki visā pasaulē, pašlaik tos lieto jau divi miljardi cilvēku. Saskaņā ar jaunākā bankas pētījuma datiem, 92% no mūsu aktīvajiem klientiem Latvijā ir viedtālrunis, un viņi tajā veic arvien lielāku daļu ikdienas finanšu operāciju. Jaunā lietotne tika izveidota saskaņā ar pasaules labāko pieredzi, šajā procesā iesaistot arī mūsu klientus. Lietotnes izmēģinājuma versiju lejupielādēja vairāk nekā 60 tūkstoši klientu, un mēs saņēmām vairāk nekā piecus tūkstošus komentāru un ieteikumu, kas palīdzēja jaunās lietotnes izstrādē."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!