"Šodien plkst. 13.30 "Smart-ID" darbība tika atjaunota. Mēs atvainojamies klientiem un visiem "Smart-ID" lietotājiem," informēja "Smart ID" pārstāve.
Jau vēstīts, ka lietotne "Smart ID", kuru izmanto, lai varētu veikt darbības "Swedbank", "Luminor" un "SEB bankas" internetbankā, kā arī citos servisos, otrdien, 10. septembrī, pulksten 11.45 pārstāja darboties. "Smart ID" pārstāve portālam "Delfi" apstiprināja, ka visi pakalpojuma lietotāji nevar to izmantot, un informēja, ka problēma tuvākajā laika tiks atrisināta. ""SK ID Solutions" velta visas pūles, lai problēmu atrisinātu iespējami ātri. Mēs atvainojamies klientiem un visiem "Smart-ID" lietotājiem," teica uzņēmuma pārstāve.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit