Delfi foto misc. - 69811
Foto: LETA
Otrdien, 10. septembrī, plkst. 13.30 novērsti traucējumi lietotnes 'Smart ID' darbībā, pārliecinājās portāls "Delfi", kā arī informēja "Smart ID" pārstāve.

"Šodien plkst. 13.30 "Smart-ID" darbība tika atjaunota. Mēs atvainojamies klientiem un visiem "Smart-ID" lietotājiem," informēja "Smart ID" pārstāve.

Jau vēstīts, ka lietotne "Smart ID", kuru izmanto, lai varētu veikt darbības "Swedbank", "Luminor" un "SEB bankas" internetbankā, kā arī citos servisos, otrdien, 10. septembrī, pulksten 11.45 pārstāja darboties. "Smart ID" pārstāve portālam "Delfi" apstiprināja, ka visi pakalpojuma lietotāji nevar to izmantot, un informēja, ka problēma tuvākajā laika tiks atrisināta. ""SK ID Solutions" velta visas pūles, lai problēmu atrisinātu iespējami ātri. Mēs atvainojamies klientiem un visiem "Smart-ID" lietotājiem," teica uzņēmuma pārstāve.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!