Pilnveidojot un attīstot digitālo pakalpojumu segmentu darbu sākusi "Baltic International Bank" jaunā internetbanka, kas piedāvā uzlabotu funkcionalitāti, ērtāku lietotāja pieredzi, kā arī aktualizētus drošības risinājumus, portālu "Delfi" informēja bankā.
"Esam ieviesuši jaunu platformu, kas ļauj mums būt efektīvākiem, ātrākiem turpmākā attīstībā, ieviešot mūsdienīgus un inovatīvus risinājumus. Projektā akcents tika likts uz diviem būtiskiem faktoriem: drošība, kam mūsdienās tiek pievērsta pastiprināta uzmanība, otrs, lietojamība, kas lielā mērā diktē noteikumus digitālajā vidē, lai Lietotājs intuitīvi, ērti varētu strādāt, izmantojot konkrētā brīdī pieejamo ierīci, vai tas būtu telefons, dators, vai planšetdators," sacījis "Baltic International Bank" Digitālo kanālu attīstības vadītājs Jānis Osis.
Jaunās internetbankas sākumlapā apkopota informācija par maksājumu kontiem un produktiem, ar iespēju internetbanku pielāgot katra klienta individuālajām prasībām. Ir izstrādāta pārskatāma internetbankas navigācija, kas ļaus: ērti piekļūt un veikt maksājumus, saņemt informāciju par darījumiem kontā, kontrolēt norēķinu kontus, informāciju par maksājumu kartēm, termiņnoguldījumiem un kredītu statusu, kā arī pieteikties un veikt izmaiņas bankas pakalpojumos.