4finance
Foto: DELFI
Iesniegtais gada pārskats rāda, ka 2019. gadā AS "4finance" apgrozījusi 9,03 miljonus eiro, vēl 62,5 miljonus eiro lielus ieņēmumus gūstot no dalības radniecīgo uzņēmumu kapitālā. "4finance" peļņa 2019. gadā bijusi 55,32 miljoni eiro, ziņo "Lursoft" Klientu portfelis.

AS "4finance" gadā pārskatā norāda, ka pērn izdevies sasniegt iepriekš izvirzītos mērķus un rezultātus. Pagājušajā gadā uzņēmums strādājis pie maksātspējas izvērtēšanas procesu uzlabošanas, kas veicina kredītu kvalitātes un portfeļu kvalitātes uzlabošanu.

2019. gadā AS "4finance" turpinājusi darbu pie jaunu pakalpojumu izstrādes, jaunu klientu identifikācijas nosacījumu tehnoloģiskajiem risinājumiem, kas atbilstu mūsdienu tehnoloģiju prasībām. Tāpat arī kompānija strādājusi pie iekšējo kontroles sistēmu uzlabošanas un izmaksu optimizēšanas, un klientu vērtēšanas sistēmas attīstības.

AS "4finance" un tās meitas uzņēmumi piedāvā finanšu pakalpojumus, darbojoties tādās valstīs kā Spānija, Polija, Zviedrija, Somija, Dānija, Lietuva, Čehija un Latvija.

AS "4finance" reģistrēta 2008. gadā, un tās pamatkapitāls ir 3,16 miljoni eiro. Balstoties uz "Lursoft" pieejamo informāciju, "4finance" patiesie labuma guvēji ir Vera Boiko un Edgars Dupats. Pērn uzņēmums ar darba vietām nodrošinājis 266 darbiniekus.

Uzņēmumā norādīja, ka "4finance Holding S.A." (grupa) konsolidētais apgrozījums 2019. gadā, salīdzinot ar 2018. gadu, samazinājies par 10,4% līdz 424,9 miljoniem eiro. Starp grupas lielākajiem tirgiem līderpozīciju saglabā Polija, kas veido aptuveni 26% no kopējā apgrozījuma, Spānija ar 20% ir otrs lielākais tirgus. Baltijas reģiona valstis (Latvija un Lietuva) 2019. gadā kopā ir veidojušas 8% no kopējā apgrozījuma.

Latvija, kurā grupa tiek pārstāvētā ar AS "4finance", SIA "Vivus", SIA "Ondo", kļuva par sesto lielāko tirgu pēc apgrozījuma, nodrošinot 6% no kopējā apgrozījuma. Savukārt kopējā peļņa pirms nodokļu nomaksas no Latvijas tirgus 2019. gadā ir bijusi 10,1 miljons eiro.

"4finance" grupas valdes priekšsēdētājs Oivinds Oanes norāda, ka uzņēmums pielāgojies tirgus izmaiņām un attīstījis savus "near-prime" produktus. Tie ir produkti, kuru summas ir mērāmas no 1000 līdz 3000 eiro un ar atgriešanas termiņu no 3 līdz 5 gadiem. "Latvijā esam pielāgojuši savu biznesu regulējumam, kas tika pieņemts 2018. gadā. Šīs izmaiņas ievērojami ietekmēja mūsu iespējas sniegt kreditēšanas pakalpojumus ierastajos un cerētajos apjomos. Ņemot vērā, ka lielākie ierobežojumi stājās spēkā pagājušā gada 1. jūlijā, regulējuma ietekmi pilnā apmērā varēsim novērtēt vien šogad," skaidro Oanes.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!