revolut
Foto: DELFI
Piektdien, 11. septembrī visi "Revolut" Centrālās un Austrumeiropas klientu konti pārcelti uz uzņēmuma Eiropas struktūrvienību Lietuvā ("Revolut Payments UAB"), informē "Revolut".

Līdz ar to ir mainīts IBAN, ko pašlaik izmanto vietējo SWIFT un eiro SEPA maksājumu saņemšanai. Ja tiek saņemti pārskaitījumi ar "Revolut" starpniecību, uzņēmuma klientiem ir jāpaziņo jaunais IBAN saviem darba devējam, draugiem, ģimenes locekļiem u.tml. Savu jauno IBAN var uzzināt, lietotnē "Revolut" atlasot profila ikonu, pieskaroties ikonai "Iestatījumi", atlasot "Konta rekvizīti" un pēc tam izvēloties kontu.

Lai atvieglotu pāreju, starptautisko pārskaitījumu saņemšanai divus mēnešus – līdz šā gada 11. novembrim – var izmantot gan veco, gan jauno IBAN. Pēc 11. novembra pārskaitījumi uz veco IBAN netiks saņemti un tiks automātiski atgriezti sūtītājam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!