revolut
Foto: DELFI
Piektdien, 11. septembrī visi "Revolut" Centrālās un Austrumeiropas klientu konti pārcelti uz uzņēmuma Eiropas struktūrvienību Lietuvā ("Revolut Payments UAB"), informē "Revolut".

Līdz ar to ir mainīts IBAN, ko pašlaik izmanto vietējo SWIFT un eiro SEPA maksājumu saņemšanai. Ja tiek saņemti pārskaitījumi ar "Revolut" starpniecību, uzņēmuma klientiem ir jāpaziņo jaunais IBAN saviem darba devējam, draugiem, ģimenes locekļiem u.tml. Savu jauno IBAN var uzzināt, lietotnē "Revolut" atlasot profila ikonu, pieskaroties ikonai "Iestatījumi", atlasot "Konta rekvizīti" un pēc tam izvēloties kontu.

Lai atvieglotu pāreju, starptautisko pārskaitījumu saņemšanai divus mēnešus – līdz šā gada 11. novembrim – var izmantot gan veco, gan jauno IBAN. Pēc 11. novembra pārskaitījumi uz veco IBAN netiks saņemti un tiks automātiski atgriezti sūtītājam.

Ja tiek izmantots kāds no "Revolut" ceļojuma vai ierīces apdrošināšanas produktiem, polise ir migrēta uz jauno struktūrvienību. Polises numurs un apdrošināšanas pakalpojumu sniedzējs nemainīsies. Nodrošinājuma robežvērtības tiks aprēķinātas eiro, nevis Lielbritānijas mārciņās (piemēram, ja iepriekš nodrošinājums starptautiskajai veselības apdrošināšanai bija 10 000 000 mārciņu, tagad nodrošinājums būs 10 000 000 eiro). Ja datu migrēšanas laikā uzņēmuma klients atrodas ceļojumā, nodrošinājums netiks ietekmēts.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!