Atbilstoši bankas jaunajai attīstības stratēģijai banka turpinās klientiem sniegt kreditēšanas un noguldījumu pakalpojumus, savukārt no 2021. gada 1. februāra tiks pārtraukta bankas emitēto maksājumu karšu darbība un citi ikdienas pakalpojumi.
"Finanšu pakalpojumu tirgus Latvijā ir ļoti piesātināts – ja salīdzina kredītiestāžu skaitu uz vienu iedzīvotāju, Latvijā tas ir relatīvi augsts. Tādēļ, lai varētu ilgtspējīgi attīstīties, bankai jāatrod sava pakalpojumu niša, kurā tā var būt konkurētspējīga. Mēs redzam, ka kreditēšanas pakalpojumi vienmēr ir bijuši mūsu stiprā puse, līdz ar to plānojam tos arī turpmāk attīstīt, uzlabojot piedāvājumu vietējā tirgū. Savukārt, ja skatāmies uz noguldījumu piesaisti, saskatām potenciālu apkalpot ne tikai vietējos klientus, bet arī klientus no Eiropas Savienības valstīm, kurās kapitāla uzkrāšana vēsturiski notikusi daudz lielākā apjomā," norāda bankas valdes loceklis Matīss Krištobans.
Sākot ar 2020. gada 1 oktobri, banka uzsāk jaunas darījumu attiecības ar klientiem, kuri plāno izmantot bankas noguldījumu un kreditēšanas pakalpojumus.
"Bankas emitēto maksājumu karšu darbība tiks nodrošināta līdz 2021. gada 31. janvārim. Aicinām klientus sekot līdzi bankas sniegtajai informācijai un savlaicīgi atvērt kontu citā kredītiestādē vai maksājumu iestādē ikdienas pakalpojumu saņemšanai. Lai banka varētu nodrošināt kreditēšanas un noguldījumu pakalpojumus, klientiem, kuri izmanto šos pakalpojumus, joprojām būs pieejama norēķinu kontu apkalpošana un maksājumu veikšana internetbankā," skaidro bankas valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildītāja Inga Rumba.