AP -721
Foto: AP/Scanpix
Brīdī, kad bankas pavasarī masveidā saņēma krīzes skarto uzņēmumu pieprasījumus kredītu maksājumu atlikšanai, steigā uzbūvētie roboti palīdzēja aizdevējiem tikt galā ar šiem pieteikumiem. Tāpat viņi palīdz paātrināt arī citu pakalpojumu sniegšanu, raksta "Reuters".

Boti bija viena no daudzām straujajām tehnoloģiju izmaiņām, kas visā nozarē tika ieviesta krīzes laikā.

Saskaņā ar izpētes kompānijas IDC datiem, patlaban pandēmija ir veicinājusi šī procesa attīstību, neskatoties uz to, ka bankām visā pasaulē jāsamazina IT izmaksas, kas notiek pirmo reizi kopš 2009. gada.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!