VID uz ārkārtējās situācijas laiku pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē
Foto: LETA
Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 pandēmijas dēļ un rūpējoties par klientu un darbinieku veselību un drošību, Valsts ieņēmumu dienests (VID) no šā gada 3. decembra visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē, liecina tā sniegtā informācija.

Tas nozīmē, ka, sākot no šā gada 3. decembra, VID nesniegs klātienes pakalpojumus nedz VID klientu apkalpošanas centros, nedz vienotajos valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centros.

Kopš 3. decembra vairs nav spēkā arī līdz šim veiktie pieraksti klientu apkalpošanas centra apmeklējumiem klātienē. Tos iedzīvotājus, kuri bija pierakstīti, par pieraksta atcelšanu informēs individuāli.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!