Turpmāk arī licences apstiprināta akcīzes preču noliktavas turētāja darbībai, reģistrēta saņēmēja darbībai, reģistrēta nosūtītāja darbībai un sertifikātu par patstāvīgās mazās alus darītavas statusa iegūšanu varēs saņemt, aizpildot elektronisko veidlapu, informē Valsts ieņēmumu dienests (VID).
Līdz šim iesniegums licences vai sertifikāta saņemšanai vai pārreģistrācijai bija jāaizpilda manuāli, un kā pielikums kopā ar citiem dokumentiem jāiesniedz elektroniskajā deklarēšanas sistēmā (EDS). Tagad licenci vai sertifikātu var iegūt vai pārreģistrēt, aizpildot elektronisko veidlapu. Elektroniskā veidlapa vienkāršo e-pakalpojuma saņemšanu.
VID aicina uzņēmējus, kuru izvēlētajam darbības veidam nepieciešama speciālā atļauja (licence) izmantot jaunos, strukturētos dokumentus: "Licence apstiprināta akcīzes preču noliktavas turētāja darbībai" (LV1); "Licence reģistrēta saņēmēja darbībai" (LV2); "Licence reģistrēta nosūtītāja darbībai" (LV3); "Sertifikāts par patstāvīgās mazās alus darītavas piešķiršanu".
Papildu informācija ir atrodama VID interneta vietnes sadaļā Nodokļi / Akcīzes nodoklis / Informatīvie un metodiskie materiāli / "Speciālās atļaujas (licences) – izsniegšana un pārreģistrācija". Jautājumu vai neskaidrību gadījumā iedzīvotāji var zvanīt uz VID Konsultatīvo tālruni vai uzdot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā "Sarakste ar VID".