jauniete, nauda, naudas maks, finanses
Foto: Shutterstock

Patēriņa kreditēšanā pērn bija raksturīga digitālo kanālu izmantošana un patēriņa kredītu pieprasījuma samazināšanās kopumā, jo īpaši ikdienas tēriņiem jeb kredītlimitam, norāda AS "Citadele banka" eksperti.

Samazinoties mazajiem tēriņiem, klienti sāka veikt lielākus pirkumus un labiekārtot mājokli – 27% no visiem patēriņa kredītiem ņemti ar mērķi iegādāties auto, kas ir par 4% vairāk nekā 2019. gadā, un 5,6% – mājokļa labiekārtošanai.

2020. gadā samazinājies pieprasījums finansējumam bez definēta mērķa. Samazinājies to klientu skaits, kuri interesējušies par savām iespējām aizņemties, noskaidrojot savu kredītreitingu –novērojams samazinājusies par 5%, salīdzinot ar 2019. gadu. Kā arī klienti mazāk ir pietiekušies kredītlimitam – samazinājums par4%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!