internetbanka
Foto: Pixabay

Informācijas tehnoloģiju uzņēmums "TietoEVRY" ar "atvērtās bankas" (Open Banking) risinājumu pilnveido 17 Norvēģijas banku sistēmas. Pakalpojums, kas ir izstrādāts Latvijā, sniedz klientiem pārskatāmu piekļuvi informācijai par visās bankās esošo kontu vēsturi vienotā platformā, kā arī nodrošina maksājumu ierosināšanas funkcijas, informē izstrādātājs.

"Atvērtās bankas" risinājums, izmantojot lietojumprogrammas saskarnes (API), nodrošina iespēju banku klientiem ar vienu autorizāciju kādā no interneta bankām redzēt informāciju par maksājumu kontiem visās kredītiestādēs, kur ir atvērti konti. Šāda funkcija paredz datu koplietošanu starp vairāk nekā 200 dažādām bankām Ziemeļvalstīs un Baltijā, ko uztur "TietoEVRY" Latvijas maksājumu risinājumu komanda.

"Pakalpojums rada iespēju bankām un citām finanšu iestādēm attīstīt inovatīvus produktus, veicinot būtisku izrāvienu gan norēķinu efektivitātes, gan klienta pieredzes ziņā. Mēs apzināti investējam šajā risinājumā, lai finanšu nozares spēlētāji varētu iegūt pieeju plašam banku skaitam ar standartizētu API piekļuvi," norāda "TietoEVRY" maksājumu un karšu vienības vadītājs Valdis Janovs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!