Baltijas valstīs cenu jūtība apdrošināšanā ir ļoti liela gan juridisko, gan privātpersonu pusē, intervijā aģentūrai LETA sacīja "Gjensidige" Latvijas filiāles vadītāja Sanita Glovecka.
"Cenu jūtība ir ļoti liela gan juridisko, gan privātpersonu pusē," teica Glovecka, piebilstot, ka Baltijā klienti kopumā ir ļoti līdzīgi šajā jomā.
Viņa arī norādīja, ka klienti kopumā dalās divās daļās - vieniem vienmēr svarīga ir cena, bet otriem produkta sastāvs, tostarp, piemēram, īpašumu apdrošināšanā tiem, kuri polisi iegādājas tikai bankas prasības dēļ, svarīga ir tikai cena, savukārt tie, kas pērk polisi paši sev, vairāk domā par savām vajadzībām un riskiem, kurus vēlas nosegt.
Vienlaikus viņa arī atzīmēja, ka apdrošināšanas kompānija ļoti izteikti šobrīd nejūt, ka Covid-19 krīzes dēļ būtu mainījusies klientu maksātspēja.
"Es neteiktu, ka mēs bieži saskartos ar situāciju, kad klienti teiktu - apdrošināšanu nepirkšu, jo man nav līdzekļu," teica "Gjensidige" Latvijas filiāles vadītāja.
Viņa arī piebilda, ka apdrošinātājs piedāvā sadalīt maksājumus par polisi, kā arī nepieciešamības gadījumā ir iespējams atlikt maksājumus uz vēlāku laiku. "Vairāk šādas situācijas mēs piedzīvojām pandēmijas sākumā pagājušā gada pavasarī, kad situācija sākās negaidīti un pēkšņi. Valdīja liela neziņa, un bija juridiskie klienti, kas pie mums vērsās un lūdza atlikt maksājumus," sacīja Glovecka.