Foto: Shutterstock
Otrdien Ministru kabinets uzklausīja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par valsts galvenā autoceļa A7 Rīga–Bauska–Lietuvas robeža posma no Ķekavas apvedceļa līdz Bauskai pārbūves finansēšanas iespējām.

SM līdz 2022. gada 1. jūlijam uzdots izstrādāt finanšu un ekonomisko aprēķinu autoceļa pārbūves projektam, lai pamatotu publiskās un privātās partnerības modeļa izmantošanas investīciju periodā lietderīgumu.

SM uzsver, ka Latviju šķērso vairāki Eiropas transporta tīkla autoceļu maršruti, pa kuriem notiek intensīva tranzīta satiksmes plūsma un kas savieno Latviju ar ES valstīm, vienlaicīgi nodrošinot iekšējo satiksmi valstī. Noslogotākais no šiem autoceļu maršrutiem ir Eiropas autoceļa E67 maršruta posms no Ainažiem līdz Grenctālei, kur kravas satiksmes intensitāte ir vidēji 3100 transportlīdzekļi diennaktī. E67 maršrutā ietilpstošais autotransporta koridors "Via Baltica" ir posms no Tallinas līdz Varšavai, kas ir svarīgs tranzīta satiksmes koridors.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!