Foto: Shutterstock

Konkurences padome (KP) tirgus izpētē par apdrošināšanas sabiedrību sadarbību ar apdrošināšanas starpniekiem OCTA jomā, konstatēja, ka apdrošināšanas brokeru esamība tirgū veicina apdrošināšanas uzņēmumu savstarpējo konkurenci, nodrošinot ne tikai cenas, bet arī kvalitātes konkurenci.

Vienlaikus apdrošināšanas brokeri arī sniedz būtisku ieguldījumu klientu informētībā, lai tie spētu saņemt klienta interesēm visatbilstošāko un izdevīgāko OCTA polises piedāvājumu.

Lielākā daļa apdrošināšanas sabiedrību izmanto apdrošināšanas izplatītāju pakalpojumus – t.i. apdrošināšanas brokeru un apdrošināšanas aģentu, norāda KP. Apdrošināšanas brokeru darbība tirgū veicina klientu iespējas salīdzināt konkrētu apdrošinātāju sniegtos piedāvājumus un nodrošina pilnīgu informācijas atspoguļošanu par preci vai pakalpojumu viegli uztveramā un pārskatāmā veidā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!