Banku un klientu sadarbība pēdējo gadu laikā uzlabojusies, mazinoties iepriekš striktajiem kredītiestāžu nosacījumiem un augot klientu izpratnei par to, kāda informācija bankai jāiesniedz laicīgi. Līdz ar to aizdomīgu darījumu skaits samazinājies, tomēr šajā jomā vēl pietiek darāmā, atzīst banku nozares pārstāvji.
Rakstā skaidrots, kas klientus izpētes jomā sagaida nākotnē; kādēļ pastāv iespēja, ka klientam netieši pašam nāksies maksāt par savu datu pārbaudi un vai gadījumā, ja banka pārtraukusi sadarbību ar klientu, atpakaļceļa vairs nav.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit