'Swedbank' internetbankas traucējumi un problēmas iegādāties vilciena biļetes ir novērstas
Foto: DELFI

Vairāki iecienīti e-risinājumi trešdienas pusdienlaikā piedzīvojuši tehniskas problēmas; brīdi nebija iespējams iegādāties vilcienu biļetes ne "Pasažieru vilciens", ne "Mobilly" lietotnē, lietot "Swedbank" internetbanku. Tehniskās ķibeles pēcpusdienā jau ir novērstas.

“Pārtraucam vilciena e-biļešu tirdzniecību "Pasažieru vilciena" tīmekļvietnē un mobilajā lietotnē ārēju faktoru ietekme,” “Twitter” paziņoja “Pasažieru vilciens”, norādot, ka vilciena biļeti var iegādāties kasē vai vilcienā pie konduktora kontroliera bez papildu maksas, problēmsituācija tiek risināta. Un arī “Mobilly” vēsta, ka šajā lietotnē vilciena biļetes pagaidām nav iespējams iegādāties. Aģentūrai LETA valsts AS "Pasažieru vilciens" pārstāve Sigita Zviedre skaidroja, ka tīmekļa vietne atkārtoti nedēļas laikā piedzīvojusi DDos jeb piekļuves atteices kiberuzbrukumu.

Pēcpusdienā (īsi pēc pulksten 14) "Pasažieru vilciens" vēsta: "Pasažieru vilciena" tīmekļvietnes un mobilās lietotnes darbība un e-biļešu tirdzniecība ir atjaunota.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!