Vairāki iecienīti e-risinājumi trešdienas pusdienlaikā piedzīvojuši tehniskas problēmas; brīdi nebija iespējams iegādāties vilcienu biļetes ne "Pasažieru vilciens", ne "Mobilly" lietotnē, lietot "Swedbank" internetbanku. Tehniskās ķibeles pēcpusdienā jau ir novērstas.
“Pārtraucam vilciena e-biļešu tirdzniecību "Pasažieru vilciena" tīmekļvietnē un mobilajā lietotnē ārēju faktoru ietekme,” “Twitter” paziņoja “Pasažieru vilciens”, norādot, ka vilciena biļeti var iegādāties kasē vai vilcienā pie konduktora kontroliera bez papildu maksas, problēmsituācija tiek risināta. Un arī “Mobilly” vēsta, ka šajā lietotnē vilciena biļetes pagaidām nav iespējams iegādāties. Aģentūrai LETA valsts AS "Pasažieru vilciens" pārstāve Sigita Zviedre skaidroja, ka tīmekļa vietne atkārtoti nedēļas laikā piedzīvojusi DDos jeb piekļuves atteices kiberuzbrukumu.
Pēcpusdienā (īsi pēc pulksten 14) "Pasažieru vilciens" vēsta: "Pasažieru vilciena" tīmekļvietnes un mobilās lietotnes darbība un e-biļešu tirdzniecība ir atjaunota.
Tāpat pusdienlaikā bija tehniskas problēmas “Swedbank” internetbankā - pēc klientu plūsmas secināts, ka ir cilvēki, kuriem neizdodas ieiet internetbankā, skaidroja bankas pārstāvis Jānis Krops. Īslaicīgas tehniskas problēmas bija saistītas ar Smart-ID izmantošanu. Pēc pulksten 14 problēmas ar internetbanku ir novērstas, izriet no bankas vēstījuma "Twitter".