Institūcijā ceturtdien apliecināja, ka detalizētāka informācija tiks sniegta drīzumā, kad būs pieņemts konkrēts lēmums. Pārkāpumi, kas ir saistīti ar pareizu un precīzu klienta konta bilances atspoguļojumu internetbankā, vienmēr ir nopietni, uzsvēra dienestā.
"Banku sektors balstās uzticībā. Ja banka vairākas dienas pēc kārtas nespēj pareizi parādīt klienta kontā esošo naudas summu, banka nav attaisnojusi uzticību," pauda uzrauga valdes loceklis Sīms Tammers, piebilstot, ka gadījumā, ja tādas situācijas dēļ sāktajā pārkāpuma procedūrā tiks pierādīts pārkāpuma fakts, bankai draud sods.
Arī Igaunijas Patērētāju aizsardzības un tehniskā regulējuma pārvalde (TTJA) pērn oktobrī sākusi uzraudzības procedūru "Luminor Bank" par tās internetbankas darbības traucējumiem, kas ietekmē maksājumu pamatpakalpojumu nodrošināšanas kvalitāti klientiem. Nākamā regulārā pārbaude sāksies šogad otrajā ceturksnī.
TTJA pārstāvji apliecina, ka "Luminor Bank" ir apstiprinājusi, ka veiks pasākumus, lai panāktu plānoto stabilitātes līmeni, tomēr tādus uzlabojumus var veikt ilgākā periodā. Vienlaikus bankas mērķis esot jau tuvāko mēnešu laikā panākt vairākus uzlabojumus klienta ērtībām.
2017.gada oktobrī Baltijas valstīs darbu sāka "Nordea Bank" un DNB apvienotā banka "Luminor Bank", savukārt 2019.gada janvāra sākumā tika pabeigta Baltijas valstīs strādājošo "Luminor Bank" pārrobežu apvienošana, bankai turpinot darbību ar centrālo biroju Igaunijā un filiālēm Latvijā un Lietuvā. Bankas stratēģiskais investors ir ASV investīciju kompānija "Blackstone".