Seši dažādi ķīniešu burbuļtēju kafejnīcu uzņēmumi plāno startēt Honkongas un ASV biržās, lai izvairītos no Ķīnas iekšzemes regulatoriem, kas šāda tipa biznesiem nelabprāt ļauj spert kāju vērtspapīru tirgos, raksta "Bloomberg".
Vismaz seši uzņēmumi, kuri nodarbojas ar populārā dzēriena tirdzniecību, apsver sākotnējo publisko piedāvājumu (IPO) ārzemju tirgos, "Bloomberg" vēsta, atsaucoties uz avotiem. Uzņēmumu izmēri svārstās no "Mixue Bingcheng", Ķīnas lielākās burbuļu tējas ķēdes ar 28 tūkstošiem veikalu, līdz "Zhejiang XSQ Tea" mazākajā galā ar 1600 veikaliem.
Medijs skaidro, ka Ķīnas regulatori šā gada sākumā izdeva vadlīnijas, kas iesaka atturēties no noteiktu veidu uzņēmumu iekļaušanas akciju tirgū. Starp tiem ir apmācību jaunuzņēmumi un alkohola tirgotāji. Saskaņā ar investīciju bankas "Chanson & Co." pārstāvja Šena Menga teikto pārtikas un dzērienu ķēdes arī ir starp uzņēmumiem, kuriem liegts iekļauties Ķīnas galvenajās biržās, "jo īpaši projektiem, kas sadedzina naudu, lai palielinātu apjomu".