Franču miljardiera Bernāra Arno multinacionālais holdings "Moët Hennessy Louis Vuitton" (LVMH) pasaulē vislabāk pazīstams ar saviem luksusa apģērbu, smaržu un rotaslietu zīmoliem. Kaut arī tie saistās ar pasaules varenāko un slavenāko cilvēku maciņu biezumu, investori un eksperti uzskata, ka uzņēmuma panākumi tomēr lielā mērā ir atkarīgi no ķīniešu vidusslāņa pirktspējas.
Igaunijas apģērbu mazumtirgotājs "Baltika", kas pārstāv zīmolus "Monton" un "Ivo Nikkolo", pēc 2000. gadu sākumā piedzīvotās straujās izaugsmes pēdējo 16 gadu laikā ir piedzīvojis nepārtrauktu lejupslīdi.
Ar šiem un citiem notikumiem iespējams iepazīties apskatā.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv