Eksperti un analītiķi norāda – lai gan uzņēmumu pārstāvji prezentācijās ir ļoti uzmanīgi, lai nepateiktu ko lieku, cilvēku klātbūtne investoriem arvien ir svarīga.
Lai gan uzņēmumiem, kotējot akcijas biržā, paveras durvis uz dažādām iespējām, vienlaikus tas rada arī riskus. Proti, uzņēmuma vērtība lielā mērā ir atkarīga no investoru noskaņojuma, un dažkārt emocijas var ievērojami ietekmēt akciju cenu. Piemēram, pērn, kad Īlons Masks tikko iegādājās platformu "X" (tolaik vēl "Twitter"), interneta jokdari izmantoja haosu, kas pirmajās nedēļās valdīja sociālajā medijā, lai izveidotu viltus kontus, kas imitēja lielu globālo, biržā tirgoto uzņēmumu profilus, un, izplatot nepatiesus paziņojumus, ievērojami iesita pa kabatu šiem uzņēmumiem.
Tādēļ nav brīnums, ka, prezentējot investoriem jaunākos finanšu datus, uzņēmumu vadītāji, izsakot katru vārdu, ir ļoti uzmanīgi.
Nesen tapis pētījums, kas salīdzina, ko, prezentējot ceturkšņa, pusgada vai gada finanšu rezultātus, saka uzņēmumu vadītāji, un kādu informāciju paredz mākslīgā intelekta valodas modeļi.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv