Klientu pieredze komunikācijā ar kredītiestādēm rāda patieso ainu.
Piemēram, saziņa ar Latvijas lielāko banku "Swedbank" par kredīta pievienotās procentlikmes pārskatīšanu kādai klientei velkas jau ilgāk nekā mēnesi.
Tās laikā banka izteikusi piedāvājumu samazināt ikmēneša maksājumu par padsmit eiro, par to prasot samaksāt komisijas maksu 150 eiro apmērā.
Arī citi banku klienti sociālajos tīklos aktīvi dalās ar saviem stāstiem par to, ka kredītņēmēju cerības nesaskan ar banku biznesa apsvērumiem.
Rakstā lasāms par kredītņēmēju pieredzi, banku praksi un valsts mērogā piedāvātajiem risinājumiem un izteiktajiem aicinājumiem.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv