
"Gada sākumā uz vairāk nekā 2 mēnešiem aizsala osta, kravas krājās, uzņēmēji kļuva nervozi," laiku no februāra līdz aprīlim atcerējās Salacgrīvas ostas pārvaldnieks Ivo Īstenais. Kad osta atkusa, kravu nosūtītāji steidza atgūt iekavēto, un maijā ostā apkalpoti aptuveni 20 kuģu. Pusgadā nokavētais tika teju iedzīts - mīnuss pret 2010.gadu kravu apgrozījumu bija vairs tikai 8%, un šķita, ka līdz gada beigām rezultāts būs līdzvērtīgs iepriekšējam.
"Jūlijā kravu apritē iezīmējās krass kritums, tas turpinājās vairākus mēnešus. Septembrī ostā apkalpojām vien piecus kuģus. Šokā bijām ne vien mēs, bet arī stividori, kuri, lai gan osta kravu pilna, strādāja ar zaudējumiem," stāsta ostas pārvaldnieks. Kā iemeslu šādai situācijai viņš min krīzi Eiropā - Grieķijā, Itālijā un citviet, kas ļoti būtiski ietekmēja papīrmalkas tirgu. Koksnes eksportu samazina arī siltā ziema, jo sarūk pieprasījums pēc kurināmā.