Sliktāk uzņēmumam klājies ar apgrozījumu, kas pirmajā ceturksnī sarucis par 6,6% līdz 1,14 miljardiem dolāru (613,3 miljoniem latu). Tāpat samazinājušies ”Yahoo” reklāmas ienākumi par 11%, bet kopējie ienākumi no interneta meklēšanas sistēmas sarukuši par 10%.
Savukārt tirgus pētījumu kompānija "eMarketer" informējusi, ka ASV interneta reklāmas tirgus šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 14,8% , un veido 9,6 miljardus dolāru (5,2 miljardu latu).
Interneta portāls "Yahoo" aizvien pārdzīvo grūtus laikus, kas saistīts ar lielo konkurenci ar interneta gigantu "Google" un sociālo tīklu "Facebook".
Pērn "Yahoo" ģenerāldirektora amatā iecēla Marisu Maijeri, kura iepriekš ieņēmusi vadošu amatu konkurenta "Google" vadībā. Tagad, kad Meijere aptuveni gadu organizējusi interneta kompānijas darbu, tā panākumi tiek lielā mērā skaidroti ar bijušas ”Google” darbinieces veiksmīgo uzņēmuma pārvaldību.