Globālais reputāciju pētniecības centrs "Reputation Institute" atjaunojis šī gada pasaules cienījamāko kompāniju topu, kurā pirmajā vietā ierindojās Vācijas autoražotājs BMW.
Kompānijas mājas lapā publicētais pētījums tapis šī gada februārī - martā, 15 valstīs aptaujājot vairāk nekā 55 000 patērētāju un klientu un pēc vairākiem parametriem mērot kompāniju reputāciju. Patērētāju novērtējumā augstāko atzīmi ieguvuši BMW, "Walt Disney Company", "Rolex" un "Google".
"Kompānijas ar labāko reputāciju, piemēram, BMW un "The Walt Disney Company" sistemātiski strādā pie sava zīmola. Reputācija ir šo kompāniju stratēģijas neatņemama sastāvdaļa, jo tās saredz biznesa ieguvumus no labas reputācijas," skaidro "Reputation Institute" partneris Kaspers Ulfs Nilsens.