Globālais reputāciju pētniecības centrs "Reputation Institute" atjaunojis šī gada pasaules cienījamāko kompāniju topu, kurā pirmajā vietā ierindojās Vācijas autoražotājs BMW.
Kompānijas mājas lapā publicētais pētījums tapis šī gada februārī - martā, 15 valstīs aptaujājot vairāk nekā 55 000 patērētāju un klientu un pēc vairākiem parametriem mērot kompāniju reputāciju. Patērētāju novērtējumā augstāko atzīmi ieguvuši BMW, "Walt Disney Company", "Rolex" un "Google".
"Kompānijas ar labāko reputāciju, piemēram, BMW un "The Walt Disney Company" sistemātiski strādā pie sava zīmola. Reputācija ir šo kompāniju stratēģijas neatņemama sastāvdaļa, jo tās saredz biznesa ieguvumus no labas reputācijas," skaidro "Reputation Institute" partneris Kaspers Ulfs Nilsens.
Kompānijas sākušas apzināties reputācijas vērtību, taču tās saskaras ar jauniem izaicinājumiem, kuriem tās nav gatavas, atzīst "Reputattion Institute" partneris Nikolass Džordžs Trads. "Galvenais izaicinājums ir panākt strukturētu uz reputācijas uzlabošanu vērstu biznesa lēmumu pieņemšanu, kuras trūkums ierobežo kompāniju iespējas palielināt patērētāju lojalitāti, celt pārdošanas apjomus un sagrābt lielāku tirgus daļu," pauž Trads.
Portāls "Delfi" piedāvā pasaules kompāniju reputācijas Top 20:
Nr. | Nosaukums | Valsts. | Vieta 2012.g |
1 | BMW | Vācija | 1 |
2 | The Walt Disney Company | ASV | 2 |
3 | Rolex | Šveice | nav pārstāvēta |
4 | ASV | 6 | |
5 | Daimler (Mercedes-Benz) | Vācija | 4 |
6 | Sony | Japāna | 2 |
7 | Microsoft | ASV | 7 |
8 | Canon | Japāna | 9 |
9 | Nestle | Šveice | 12 |
10 | LEGO Group | Dānija | 10 |
11 | Intel | ASV | 16 |
12 | Apple | ASV | 5 |
13 | Volkswagen | Vācija | 8 |
14 | Adidas Group | Vācija | 11 |
15 | Johnson & Johnson | ASV | 18 |
16 | Samsung Electronics | Dienvidkoreja | 21 |
17 | L'Oréal | Francija | 23 |
18 | Nike | ASV | 15 |
19 | Colgate-Palmolive | ASV | 13 |
20 | Philips Electronics | Nīderlande | 25 |