Līdz šim visās EP vēlēšanās eiropiešu aktivitāte tika saruka: 1979.gadā balsoja 63%, 1984.gadā – 61%, 1989.gadā – 58,5%, 1994.gadā -56,8%, 1999.gadā – 49,4%, 2004 – 45,5%, bet pēdējās EP vēlēšanās 2009.gadā 43%.
Lai gan kampaņas galvenais uzsvars esot pašreizējo EP deputātu mēģinājumi skaidrot iedzīvotājiem, cik svarīgi esot piedalīties, trešā daļa no visa finansējuma tikšot veltīta aktivitātēm sociālajos tīklos, lai uzrunātu gados jaunākos vēlētājus.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit