Foto: AFP/Scanpix
Otrdien tika atklāta 16 miljonus eiro (11,2 miljonus latu) vērtā informācijas kampaņa, kuras uzdevums ir pirmo reizi kopš tiek rīkotas Eiropas Parlamenta ( EP) vēlēšanas, uzlabot vēlētāju aktivitātes procentu. Vēlēšanas paredzētas nākamgad no 22. Līdz 25.maijam, vēsta „EuObserver.”

Līdz šim visās EP vēlēšanās eiropiešu aktivitāte tika saruka: 1979.gadā balsoja 63%, 1984.gadā – 61%, 1989.gadā – 58,5%, 1994.gadā -56,8%, 1999.gadā – 49,4%, 2004 – 45,5%, bet pēdējās EP vēlēšanās 2009.gadā 43%.

Lai gan kampaņas galvenais uzsvars esot pašreizējo EP deputātu mēģinājumi skaidrot iedzīvotājiem, cik svarīgi esot piedalīties, trešā daļa no visa finansējuma tikšot veltīta aktivitātēm sociālajos tīklos, lai uzrunātu gados jaunākos vēlētājus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!