Septembra beigās starptautiskā zīmoli konsultāciju uzņēmuma "Interbrand" veidotajā pasaules vērtīgāko zīmolu reitingā tehnoloģiju kompānijām "Apple" un "Google" izdevies pārspēt ilggadējo reitinga līderi – "Coca-Cola", ziņo "Kommersant.ru".
"Interbrand" vērtējumā, "Apple" vērtība gada laikā ir pieauga par 28%, sasniedzot 98,3 miljardus ASV dolāru (51,2 miljardus latu), bet "Google" zīmola vērtība augusi par 34% un ir gandrīz 93,3 miljardi ASV dolāru (48,6 miljardi latu). Tikmēr "Coca-Cola", kuras vērtība pieaugusi par nieka 2%, ierindota vērtīgāko zīmolu reitinga trešajā vietā.
"Interbrand" topā "Apple" un "Google" nav vienīgie tehnoloģiju zīmoli, kas ierindojās augstās saraksta pozīcijās. Portāls "Delfi" piedāvā aplūkot, kuri "Interbrand" vērtējumā patlaban ir desmit vērtīgākie tehnoloģiju zīmoli pasaulē.