Šobrīd meklēšanas darbus sedz no ASV, Malaizijas, Ķīnas, Dienvidkorejas, Japānas un Austrālijas nacionālo valstu budžetiem. Izmaksas galvenokārt veido darbos iesaistīto kuģu un lidmašīnu degvielas un servisa izmaksas. Tāpat dārga ir arī personāla un tehnikas pastāvīgā pārvietošana un uzturēšana dažādās lokācijas vietās, norāda Roberts.
BBC lēš, ka Malaizijas lidmašīnas meklēšanas darbi kļūs par dārgākajiem vēsturē, pārspējot pat samaksāto par 2009.gadā pazudušās "Air France" lidmašīnas meklējumiem. Ceļā no Riodežaneiro uz Parīzi izgaisušo "Air France" lidmašīnu meklēja aptuveni trīs gadus, kopā par to maksājot ap 32 miljoniem eiro. Lidmašīna iekrita Atlantijas okeānā, dzēšot 228 pasažieru dzīvības.
Līdz šim savas meklēšanas darbu daļas izmaksas skaitļos nosaukušas Austrālija (ap 8 miljoniem eiro) un ASV (ap 7 miljoniem eiro), neviena no valstīm gan nav sūdzējusies, ka minētā summa būtu pārāk augsta. Austrālijas premjers Tonijs Abots norādījis, ka "par naudu šajā gadījumā nav runa".
Jau ziņots, ka 9.aprīlī īsu un vārgu signālu no pazudušās lidmašīnas uztvēra Ķīnas kuģis "Haixun 01".
Pamatojoties uz aprēķiniem un satelīta datiem, lidmašīna varētu būt iekritusi Indijas okeānā dienvidu daļā uz rietumiem no Austrālijas pilsētas Pērtas, kur arī notiek lidaparāta meklēšana.
Līdz šim nav izdevies atrast nevienu lidmašīnas atlūzu. Izmeklētājiem tāpat nav izdevies atrast liecības, vai kāds no pasažieriem un apkalpes locekļiem varētu būt saistīts ar lidaparāta, kurā pārsvarā atradās ķīnieši, nolaupīšanu.