Portāls "Delfi" piedāvā aplūkot līdz šim izrādītās un lielāko rezonansi guvušās Pasaules kausam par godu radītās reklāmas.
Mazs budžets un liela uzmanība – 'McDonald's' neticamie sitieni
Lielākoties kompānijas iztērē vairākus miljonus ASV dolāru, lai uzfilmētu vienu vai divas minūtes garus reklāmas video, kuru laikā lielākoties redzami iespaidīgi specefekti.
Par pārsteigumu parūpējies "McDonald's", kura video redzami dažāda vecuma un dzimuma cilvēki, kuri ar apbrīnojamu precizitāti izpilda sarežģītus futbola bumbu sitienus, trāpot pa vispārsteidzošākajām vietām, sākot no baznīcas zvaniem un beidzot ar grozu slīdošajās kāpnēs. "Mcdonald's" pārstāvji vairākkārt publiski apliecinājuši, ka izpildītie sitieni neesot dārga datorgrafika un specefekti, bet gan dzīvē reāli izpildīti futbola triki.
'Nike' - kāds būtu futbols bez prieka un azarta?
Sporta apģērbju ražotājs "Nike" teju piecu minūšu ilgā animācijas reklāmā vēlējies parādīt pasaulei, kāds būtu futbols bez prieka un azarta. "Nike" ieskatā tas būtu varas kāru birokrātu pārvaldīts, pelēks un garlaicīgs. Tomēr, neskatoties uz to, kā redzams video, iedomātā nākotnes pasaulē "Nike" sponsorētie sportisti spētu saņemties un izcīnīt uzvaru pār futbola azarta ienaidniekiem.
'Adidas' - futbolistu sapnis pirms spēles
Adidas" kā Pasaules kausa reklāmas tēmu izvēlējies futbolistu gatavošanos spēlēm. Nemierīgi sapņi un uztraukums pirms iziešanas uz laukuma, neziņa, vai treniņi ir bijuši pietiekami, lai uzvarētu pretinieku, reklāmas saturu apraksta "The Guardian" apskatnieki. Medijs arī norāda, ka salīdzinājumā ar "Nike" reklāma padevusies grūti uztverama un mazliet pārāk nopietna.
'Samsung' – Mesi un Ronaldu pret citplanētiešiem
Aptuveni septiņu minūšu garā video "Samsung" izvēlējies vienkāršu fantāzijas stāstu - ja futbola spēlē cilvēki uzvarēs citplanētiešus, tad zeme tiks glābta no iznīcības. Lai glābtu zemeslodi, cīņai pret briesmoņiem tiek sapulcināti pasaules labākie futbolisti ar Krištianu Ronaldu un Laionelu Mesi priekšgalā.
Čīles banka – viss ir iespējams
Čīles banka izveidojusi video, atsaucoties uz vairākus gadus seniem notikumiem, kad kādās valsts raktuvēs pazemē tika iesprostoti desmitiem ogļraču, taču brīnumainā kārtā pēc vairākām dienām tie tika izglābti. Čīles banka atgādina arī nacionālās valstsvienības futbolistiem, ka nekas nav neiespējams un ir jācīnās līdz galam.
'The Sun' – Briti aizvien cer
Britu medijs "The Sun" publiskojis video reklāmu, kurā iedrošina savus futbolistus cīnīties līdz galam, un, neskatoties uz uzvarām vai zaudējumiem, katrā mačā atdot pēdējos spēkus. Video arī redzami futbolisti, kuri pārsteidzoši garā rindā viens otram ar galvu padod futbola bumbas piespēles.
'Movistar' pārģērbj Spānijas izlasi
Spānijas telekomunikāciju uzņēmums "Movistar" nolēmis būtu pieticīgs un parādīt izlases futbolistu cilvēcisko dabu. Proti, "Movistar" video reklāmā pašreizējie pasaules čempioni tiek pārģērbti par dažādu profesiju pārstāvjiem, tie tiek attēloti, pieprotot dažādus arodus un palīdzot citiem cilvēkiem.
'Beats by Dre' – Neimara stāsts un 'iPhone' reklāma
Mūzikas austiņu zīmola "Beats" video reklāma izpelnījusies lielu ārvalstu mediju uzmanību, daudziem to dēvējot par vienu no labākajām Pasaules kausa reklāmām. Video centrālais tēls ir Brazīlijas izlases līderis Neimars, kurš video redzams pirms spēles sarakstoties savā "iPhone" ar tēvu un paralēli klausoties mūziku ar "Beats" austiņām.
Video rullīti gan parādās arī citi futbolisti un pasaules slavenības kā, piemēram, NBA basketbolists Lebrons Džeimss un popzvaigzne Nikija Mināža.
'Hyundai' – cīņa par nezināšanu
Tik daudziem faniem pēc dažādām sporta tiešraidēm ir bijusi vēlme, vēl nezinot spēles rezultātu, atbraukt mierīgi mājās un tad ierakstā noskatīties spēli kā jaunu. "Hyundai" piedāvā aplūkot kāda vīrieša tramīgu braukšanu mašīnā, cenšoties no apkārtējās pasaules nejauši neuzzināt futbola mača rezultātu.
'Heineken' - Brazīlijas festivāla versija
"Heineken" izveidojuši krāšņu Nīderlandes versiju par Brazīlijas karnevālu. Eiropas versijā statujas formā parādās leģendārais futbolists Deniss Bergkamps, notiek burvju triki un tiek patērētas neskaitāmas "Heineken" alus pudeles.