Vācijas patērētāji ir nobalsojuši par "Audi AG" kā par ilgtspējīgāko uzņēmumu, liecina kompānijas "Facit Research" ilgtspējības pētījuma "Sustainability Image Score 2014" dati.
Pētījumā "Audi" ieguvis pirmo vietu, apsteidzot BMW un "Hipp".
Šāds pētījums tiek rīkots katru gadu kopš 2011. gada, un tajā patērētāji tiek aptaujāti par diviem dažādiem uzņēmumiem. Šogad vairāk nekā 8 000 patērētāju vērtēja 104 uzņēmumus 16 dažādās nozarēs.
"Tas, ka esam saraksta augšgalā, apliecina, ka ar savu darbību esam uz pareizā ceļa atbildīgas individuālās mobilitātes risinājumu izstrādē, kas norāda uz mūsu uzņēmuma nākotnes potenciālu," norādījis kompānijas korporatīvās atbildības nodaļas vadītājs Dr. Pēters Tropšū.
Ilgtspējības rādītājs tiek aprēķināts, ņemot vērā dažādus kritērijus ekoloģijas, ekonomikas un sociālā ilgtspējīguma jomā.