Japānā atklāj Latvijas ražojumu ‘pop-up’ veikalu - 1
Foto: Publicitātes foto

Japānas lielveikalā "Isetan Shinjuku Departament Store" līdz 18. novembrim būs pieejamas Latvijas dizaina preces, portālu "Delfi" informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA)

Latvijas ražotāju populārāko apģērbu un interjera priekšmetu zīmolu prezentācijas tiek organizētas Latvijas arhitektu speciāli izveidotajā stendā. Produkcija šobrīd ir pieejama blakus pasaules līmeņa zīmolu veikaliem, uzsver LIAA.

Šīs sezonas tēma "Isetan" universālveikalā ir Ziemeļeiropas dzīves stils, un Latvijas īstermiņa jeb "pop-up" veikals ar koncepciju "Old and New Lifestyle [angļ. val. – vecais un jaunais dzīves stils]" prezentē gan tradicionālus rokām darinātus izstrādājumus, gan arī mūsdienu dizaina ražojumus.

Lai atlasītu zīmolus prezentācijai "pop-up" veikalā, "Isetan" vadošie iepircēji šī gada septembrī apmeklēja Latviju.

Latvijas stendā tiek prezentēti vairāki apģērbu un interjera zīmoli - Natālija Jansone, "One Wolf", "Miesai", "Riga Chair" un citi.

Vienlaikus īstermiņa veikalā ir iespējams iegādāties grāmatas par Latviju un Latvijas amatnieciskajiem izstrādājumiem japāņu valodā.

"Isetan Shinjuku department Store" ir Japānas prestižākais universālveikals, dienā šo veikalu apmeklē no 60 000 līdz 100 000 cilvēku.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!