Pasaulslavenā bērnu rotaļlietu ražotāja "Lego" mārketinga aktivitāte pārvērtusies sabiedrisko attiecību murgā, jo mazu bērnu vecāki sociālajos tīklos metušies nosodīt kompāniju.
Uzņēmuma jaunajiem faniem paredzētajā žurnālā "Lego Club Magazine" iekļauti "Emmas skaistuma padomi", kur 5 līdz 12 gadus vecajai auditorijai skaidrots, kādi matu griezumi piemēroti kādai sejas formai, kā arī citas, vecāku prāt, uz dzimumu stereotipu nostiprināšanu vērstas "muļķības".
Skarbu viedokli par "Lego" lēmumu meitenēm tik jaunā vecumā uzspiest dzimumu stereotipus mikroblogošanas vietnē "Twitter" un blogos paudušas dusmīgas māmiņas.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit