Pasaulslavenā bērnu rotaļlietu ražotāja "Lego" mārketinga aktivitāte pārvērtusies sabiedrisko attiecību murgā, jo mazu bērnu vecāki sociālajos tīklos metušies nosodīt kompāniju.
Uzņēmuma jaunajiem faniem paredzētajā žurnālā "Lego Club Magazine" iekļauti "Emmas skaistuma padomi", kur 5 līdz 12 gadus vecajai auditorijai skaidrots, kādi matu griezumi piemēroti kādai sejas formai, kā arī citas, vecāku prāt, uz dzimumu stereotipu nostiprināšanu vērstas "muļķības".
Skarbu viedokli par "Lego" lēmumu meitenēm tik jaunā vecumā uzspiest dzimumu stereotipus mikroblogošanas vietnē "Twitter" un blogos paudušas dusmīgas māmiņas.
"Lego" žurnāls raisījis arī ne vienu vien joku, tostarp skaistuma padomus vīrieškārtas "Lego" vadītājiem.
Savukārt satīras žurnāls "Onion" radījis savu versiju par "Lego" ietekmi uz jauno auditoriju, "citējot" kādu māmiņu, kas pauž prieku, ka "Lego" beidzot pieņem viņas meitu ar visu viņas dīvaino dzelteno izaugumu uz galvas.
Savukārt citi soctīklotāji aicina "Lego" atgriezties pie pārbaudītām vērtībām un izdomas raisīšanas bērnos.