Sestdien līdz ar ziņām par Lielbritānijas karaļnama jaunākās locekles nākšanu pasaulē "karaliskā bēbja trakumā" metušies ne tikai birti, bet arī starptautiski uzņēmumi.
Kompānijas prinča Viljama un Kembridžas hercogienes Katrīnas meitas piedzimšanai pievērsto visas pasaules uzmanību izmanto, lai audzētu arī savu fanu loku. Portāls "Mashable" apkopojis ievērojamākos uzņēmumus, kas nav spējuši atturēties no laimīgo vecāku sveikšanas vai jokiem saistībā ar princeses piedzimšanu.
Sviestmaižu ēstuve "Subway" publicējusi apsveikumu ar jauno "papildinājumu" kopā ar stārķa attēlu, tiesa gan, lidonis nes nevis zīdaini, bet gan sviestmaizi.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit