Briselē bāzētā multinacionālā kompānija "Anheuser-Busch InBev" pazīstama ar zīmoliem "Budweiser", "Stella Artois", "Corona", "Beck's" un "Leffe", savukārt Londonā bāzētā "SabMiller" populārākie zīmoli ir "Velkopopovicky Kozel", "Miller" un "Pilsner Urquell".
Kā norāda laikraksts, ja darījums tiks noslēgts, abu kompāniju nu jau kopējais kapitāls būtu mērāms 275 miljardu ASV dolāru vērtībā. Kopā, kā aprēķinājis laikraksts, jaunā kompānija pasaules tirgu apgādātu ar teju 33% no kopējā saražotā alus daudzuma.
"SabMiller" apstiprinājis, ka šobrīd notiek pārrunas par iespējamo apvienošanos, taču oficiāli nekāda vienošanās vēl nav panākta.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit