Informācijas avoti norāda, ka "Bombardier" noalgojusi investīciju baņķierus, lai aplūkotu dažādas finansēšanas iespējas, tostarp pārdot pilnībā vai daļēji aviācijas vai vilcienu aktīvus, izveidojot kopuzņēmumus vai piesaistot privātos investorus.
Kāds šo situāciju labi pārzinošs informācijas avots vēsta, ka uzņēmums cer nodrošināt papildu finanšu avotu ar struktūrvienības pārdošanu vai citu vienošanos, iespējams ar Kanādas valdību, pirms trešā ceturkšņa finanšu rezultātu publiskošanas 29.oktobrī.
Tuvāko dienu laikā "Bombardier" valde gatavojas rīkot sanāksmi, taču pagaidām vēl nav skaidrs, ko tajā paredzēts apspriest.
Informācijas avoti skaidro, ka "Bombardier" nav izmisis pēc naudas, taču vēlas būt proaktīvs un palielināt savu akciju vērtību, kas pēdējā gada laikā sarukusi par vairāk nekā 50%, uzņēmumam cenšoties tirgū laist jaunās "CSeries" lidmašīnas, kuru izstrāde aizkavējusies par vairākiem gadiem un ievērojami pārsniegusi paredzētos izdevumus.
Maijā kompānija paziņoja, ka tā šogad plāno īstenot vilcienu ražošanas struktūrvienības "Bombardier Transportation" mazākuma akciju sākotnējo publisko piedāvājumu.
"Bombardier" preses pārstāve trešdien norādīja, ka šis plāns nav mainījies.
Kā ziņots, "Bombardier" maijā paziņoja, ka likvidēs 1750 darba vietas, šādu lēmumu skaidrojot ar ražošanas apjoma samazināšanu.
"Bombardier" pērn strādāja ar 1,2 miljardu ASV dolāru zaudējumiem, kas galvenokārt skaidrojami ar kavējumiem "CSeries" pasažieru lidmašīnu programmā, restrukturizācijas plāniem un lēmumu pārtraukt biznesa lidmašīnu "Learjet 85" ražošanu.
2012.gada 20.decembrī Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" noslēdza sākotnējo pasūtījuma līgumu ar "Bombardier" par desmit "CSeries 300" lidmašīnu iegādi ar iespēju iegādāties vēl desmit lidmašīnas. Savukārt 2014.gada jūlijā Farnboro Starptautiskajā aviācijas izstādē "airBaltic" izziņoja vēl trīs lidmašīnu iegādi. Plānots, ka "airBaltic" pirmo lidmašīnu saņems 2016.gada septembrī.