Ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes ""McDonald's" plāns glābt peļņas rezultātus, atklājot jaunu maltīti – 24 stundu brokastis, ir izgāzies, un pagaidām neizskatās, ka tas varētu iegūt klientu uzticību Amerikas Savienotajās Valstīs (ASV), vēsta "The New York Post".
Oktobra sākumā "McDonald's" ASV atklāja jaunu pakalpojumu, kas klientiem ļauj pasūtīt brokastu piedāvājumu jebkurā diennakts laikā. Piemēram, ceptas olas vakariņās. Tādējādi, kā raksta medijs, ēdināšanas milzis centies glābt krītošās peļņas rezultātus.
Kompānija šī gada otrajā ceturksnī strādāja ar 1,2 miljardu dolāru tīro peļņu, kas ir par 13,3% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn.
Japānas finanšu analītiķi no "Nomura" kompānijas aptaujājuši kompānijas pārstāvjus un darbiniekus, kas atbildīgi par 226 restorānu darbību ASV. Galvenais secinājums, kā raksta medijs, ir, ka jaunais brokastu piedāvājums rada haosu virtuvēs, pamatīgi palēninot apkalpošanas tempu.
"McDonald's" franšīžu operatori arī norādījuši, ka tagad esot spiesti pieņemt darbā vairāk darbinieku un tas ievērojami palielinot uzņēmuma izmaksas, taču vienlaikus jaunais brokastu piedāvājumus jaunus cilvēku pūļus uz restorāniem nevedot.
"Jaunais brokastu serviss no "McDonald's" vadības puses ir uzspiests, kroplīgs un neorganizēts," sacījis kāds cits franšīzes īpašnieks, piebilzdams, ka brokastu piedāvājuma iekļaušana ēdienkartē samazinājusi arī vidējo cenu par pasūtītajām maltītēm.
Šobrīd brokastu ēdienkarte "McDonald's" restorānos Latvijā ir pieejama darba dienu un brīvdienu rītos. Baltijas valstīs pagaidām ASV ieviestais 24 stundu brokastu piedāvājums nav pieejams.