Foto: AP/Scanpix

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes ""McDonald's" plāns glābt peļņas rezultātus, atklājot jaunu maltīti – 24 stundu brokastis, ir izgāzies, un pagaidām neizskatās, ka tas varētu iegūt klientu uzticību Amerikas Savienotajās Valstīs (ASV), vēsta "The New York Post".

Oktobra sākumā "McDonald's" ASV atklāja jaunu pakalpojumu, kas klientiem ļauj pasūtīt brokastu piedāvājumu jebkurā diennakts laikā. Piemēram, ceptas olas vakariņās. Tādējādi, kā raksta medijs, ēdināšanas milzis centies glābt krītošās peļņas rezultātus.

Kompānija šī gada otrajā ceturksnī strādāja ar 1,2 miljardu dolāru tīro peļņu, kas ir par 13,3% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!