Arī šogad spēles starplaikos uzņēmumu reklāmas skatītājus gan smīdināja, gan iedvesmoja, gan izklaidēja.
Ziņots, ka par NFL finālspēles jeb "Super Bowl" uzvarētājiem svētdien kļuva Denveras "Broncos". 50. "Super Bowl" izcīņā "Broncos" ar rezultātu 24:10 pārspēja Karolīnas "Panthers" futbolistus, kuri tika uzskatīti par šī mača favorītiem.
ASV medijs "Newyorker.com" novērtējis dažas "Super Bowl" reklāmas, kas izcēlušās ar īpašu oriģinalitāti un spēju uzrunāt savu auditoriju.
Vīrišķība – nevis sešpakā, bet attieksmē
Slavenais vīriešu ķermeņa kopšanas zīmols "Axe" centies piedāvāt jaunu skaidrojumu par to, kas īsti ir vīrišķība, norādot, ka tās nav tikai labi uztrenētas auguma aprises, bet arī attieksme, aktīvs dzīvesveids un pat rūpes par maziem kaķēniem.
Kečupa cilvēki un mazi sunīši
Dzīvnieku kategorijā par uzvarētajiem varētu nosaukt slaveno kečupa ražotāju "Heinz", raksta "Newyorker.com". Reklāmā redzams, kā takšu šķirnes kucēni, kas saģērbti karstmaižu kostīmos, ar lielu degsmi skrien pretī cilvēkiem, kuri pārģērbušies par kečupa pudelēm.
Pamanīt vardarbību
Vienu no vienkāršākajām, bet vienlaikus efektīvākajām reklāmām radījusi organizācija, kas cīnās pret vardarbību ģimenē , "No More". Reklāmu sponsorējusi NFL, tādējādi izrādot centienus sniegt ieguldījumu sabiedriskā labumā vārdā, raksta medijs.
Video rullītī redzams, kā aptrūkst divu draudzeņu telefonsarakste pēc tam, kad viena no meitenēm uzraksta, ka drauga uzvedības dēļ viņa nejūtas īsti droši. Reklāmā aicināts pievērst uzmanību niansēm savu draugu uzvedībā, jo tas, iespējams, var pasargāt kādu tuvu cilvēku no vardarbības.
Uzvara vienkāršībā - 'Jeep'
"Newyorker.com" izceļ arī autoražotāja "Jeep" nostalģiskajās noskaņās veidoto reklāmu. Tajā nav lielu specefektu, bet gan dažādi kadri no kompānijas 75 gadu ilgās vēstures. Reklāmā redzami melnbalti kadri ar slavenībām un vienkāršiem cilvēkiem, kas piedalījušies uzņēmuma reklāmas kampaņās vai vienkārši bijuši kompānijas klienti.
"Jeep" bija vieni no retajiem, kas savu reklāmu atklāja tikai spēles laikā, nevis jau vairākas nedēļas pirms "SuperBowl"
Ievērības cienīgie un neveiksmes
Dažas reklāmas, kas papildus iepriekš nosauktajām izpelnījušās "Newyorker.com" ievērību:
Savukārt par šīm reklāmām "Newyorker" raksta, ka tās, iespējams, bijušas šī gada sliktākās reklāmas, kuru vēstījumu bijis grūti saprast: