Straujais akciju cenas kāpums tādējādi palielinājis uzņēmuma vērtību par 23 miljardiem ASV dolāru. Tagad kompānijas vērtība tiek lēsta 42,5 miljardu ASV dolāru apmērā. Investori, kā norāda medijs, cer, ka spēles lietotāji sāks arvien straujāk izmantot maksas pakalpojumus, kas pieejami "Pokemon Go" spēlētājiem.
Kompānija pēc spēles milzīgajiem panākumiem vērtības ziņā apsteigusi citus tuvākos tehnoloģiju gigantus Japānā "Panasonic", "Canon", "Toshiba", kā arī "Sony", kas ražo populāro spēļu konsoli "PlayStation".
Spēle oficiāli šobrīd pieejama 35 valstīs, tostarp Latvijā, kur tā radījusi lielu ažiotāžu, kā arī likusi cilvēku pūļiem nodurtām galvām, skatoties telefonā, staigāt pa Rīgas lielākajiem parkiem.
Spēles pamatā ir virtuālo pokemonu – Japānas multfilmu tēlu – meklēšana reālajā vidē, izmantojot telefona kameru un tās sensorus. Meklējot pokemonus, cilvēki ar telefoniem rokās staigā pa mežiem, pilsētām un pamestiem graustu rajoniem, cenšoties atrast, kur spēles algoritms paslēpis meklēto virtuālo pokemonu. To atrodot, animācijas varonis telefona kamerā redzams kā dzīvs.
Vairāk par to, kas īsti ir populārā pokemonu spēle, iespējams izlasīt šeit.