Kā atgādina medijs, skandalozā krievu mūziķa "Instagram" kontā publicēts dzejolis, kura pantos "Burger King" saskatījis apdraudējumu kompānijas zīmolam. Proti, saskaņā ar uzņēmuma sākotnējo paziņojumu, "Leningrad" rīmju dēļ pircēji varētu domāt, ka kompānijas elektroniskie akciju kuponi, par kuriem var iegādāties lētākus burgerus, "izsauc žagas".
"Nav zinātniski pierādītu gadījumu, ka promokods vai cits reklāmas veids varētu izraisīt žagas," kompānija norādīja paziņojumā. Pēc kompānijas paziņojuma sociālajos tīklos tā galvenokārt saņēma nievājošas piezīmes par humora izjūtas trūkumu.
Kā otrdien vēsta "Ria Novosti", kompānija sapratusi kļūdu, un uzņēmuma Krievijas pārstāvniecības vadītājs Dmitrijs Medovijs atvainojies mūziķim, norādot, ka kompānija tikai priecāsies, ja arī turpmāk Šnurs pieminēs "Burger King" jautros pantiņos. Tiesa gan, Šnurs jau pirms uzņēmuma vadītāja atvainošanās paspēja "Instagram" kontā nopublicēt jaunu dzejoli.