Kompānijas "Google" un "Facebook" nākušas klajā ar ieceri apkarot ziņu portālus, kas izplata nepatiesu informāciju. Uzņēmumi liegs šādām vietnēm iespēju saņemt naudu par reklāmu izvietošanu, raksta "The Guardian".
"Google" pārstāve aģentūrai "Reuters" skaidroja, ka reklāmu izvietošana tiks ierobežota tādos portālos, kur tiek publicēta nepareiza, neprecīzi norādīta vai slēpta informācija par izdevēju un izdevēja radīto saturu, kā arī portāla darbības mērķi.
Tomēr pastāv bažas, ka "Google" trūkst spēju šādas interneta vietnes atklāt. "The Guardian" min piemēru, ka pirmdien meklēšanas dziņa populārākā hipersaite veda uz "70 News" portāla rakstu, kur lasāms, ka Donalds Tramps ASV vēlēšanās ieguvis par 700 000 balsu vairāk nekā Hilarija Klintone, lai gan realitāte ar šādu pārsvaru vadībā bijusi tieši Klintone.