Tā dēvētā "Melnā piektdiena", kas notiek dienu pirms Pateicības dienas un kur tirgotāji dažādam precēm piedāvā atlaides, zaudē savu nozīmību ASV, raksta "Business Insider".
"Melnā piektdiena" vēsturiski ir bijusi viena no lielākajām iepirkšanās dienām ASV, taču pēdējo gadu laikā pircēju plūsmas veikalos šajā dienā sarūk, ņemot vērā, ka virkne tirgotāju, tostarp "Walmart", "Target" un "Amazon", savas svētku atlaides interneta veikalos piedāvā jau vairākas nedēļas pirms "Melnās piektdienas".
Tiek prognozēts, ka klātienē veikalus šogad apmeklēs par 3,5% mazāk pircēju nekā 2015. gada "Melnajā piektdienā".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit