Viņš atzīmēja, ka startapu neveiksmes nebūtu jāuztver kā neveiksmes, bet gan kā izaugsmes procesa sastāvdaļa, kas ļauj kaut ko iemācīties un tikt tālāk. "Pirms "Skype" nodibināju savstarpējās failu apmaiņas servisu "Kazaa". Šajā projektā zaudējām daudz naudas, bet iemācījāmies ļoti daudz no tā, kas vēlāk noderēja, radot citu produktu - "Skype"," sacīja Zenstroms.
Viņš arī norādīja, ka, salīdzinot ar lielajām korporācijām, kam ir finanses, reputācija un citas nastas, startapiem lielos vilcienos nav ko zaudēt, līdz ar to tie var izmēģināt lietas, ko citi neuzdrīkstas, un tādējādi var arī mainīt industrijas.
"Slush" ir viens no lielākajiem startapu festivāliem Eiropā. Tiek prognozēts, ka "Slush" festivālu šogad apmeklēs vismaz 15 000 dalībnieku, vienkopus pulcējot apmēram 2000 uzņēmēju, vismaz 800 potenciālos investorus un 700 žurnālistus no vairāk nekā 100 pasaules valstīm.