"Šodienas realitāte ir ģimenes auto, ar kuru teju pa vienam braucam uz darbu, aizņemot vietu un tērējot neatjaunojamos resursus. Nākotne, kas nemaz nav tik tāla, ir pašbraucošs auto, kurā visi brauc kopā un kas netērē fosilo kurināmo," skaidroja eksperte.
"Protams, lai kāda arī beigu beigās izskatītos nākotnes realitāte, galvenais uzdevums ir aizvākt no ielām auto," viņa piebilda, norādot, ka ar daudzajām prognozējamām izmaiņām transporta nozarē tas tiks panākts.
Runājot par to, kā šī revolūcija ietekmēs cilvēku ikdienu, Eisnora norādīja uz pilsētu ainavas maiņu. "Ja paskatāmies uz Losandželosu, tad, saliekot visus auto vienu pie otra, tie aizņem 0,5% pilsētas platības. Vēl 7,3% aizņem ceļi, 14% - stāvvietas, kuras lielu daļu laika ir tukšas. Tad ir saistītās lietas - degvielas stacijas, veikali, no kuriem preces piegādās droni, un citas iestādes. Kopumā izmaiņām pakārtoti 39% Losandželosas teritorijas," sacīja Eisnora.
"Ja aizvācam auto, parādās daudz brīvas vietas, ko iespējams izmantot jēgpilni. Tas arī mainīs filozofiju - vairs nebūs uz auto centrētas mobilitātes, bet uz cilvēku centrēta mobilitāte, kas, manuprāt, ir solis pareizajā virzienā," piebilda "Waze" pārstāve.
"Slush" ir viens no lielākajiem "startup" festivāliem Eiropā. Tiek prognozēts, ka "Slush" festivālu šogad apmeklēs vismaz 15 000 dalībnieku, vienkopus pulcējot apmēram 2000 "startup" uzņēmēju, vismaz 800 potenciālos investorus un 700 žurnālistus no vairāk nekā 100 pasaules valstīm.