Bija paredzēts, ka autobuss pasažierus pārvadās transportlīdzekļa otrajā stāvā, bet pa autobusa apakšdaļu varētu pārvietoties citas automašīnas, tādējādi cenšoties mazināt sastrēgumus. Septembrī noritēja ieplānotā superautobusa testa brauciens, kas piesaistīja milzīgu starptautisko mediju uzmanību.
Pašlaik izstrādātais testa režīma braucamrīks atstāts angārā un ir noputējis putekļiem, bet projekta autori pazuduši bez pēdām.
Izstrādātāji pazuduši neilgi pēc testa brauciena, kad pamatīgu vētru, asi kritizējot TEB projektu, sacēla Ķīnas valsts mediji, kas norādīja uz investīciju krāpšanas shēmu. Valsts mediji atsaucās uz avotiem Ķīnas valdībā.
Pēc minētajām publikācijām vairāki no daudzmiljonu projekta investoriem pieprasīja ieguldītos līdzekļus atdot.
Vēstīts, ka sākotnēji tika plānots, ka aptuveni 21 metru garais autobuss spēs uzņemt maksimums 1400 pasažierus, tādējādi ar vienu braucienu aizstājot 40 jau ierastos satiksmes autobusus.
Pēc kompānijas sākotnēji sniegtās informācijas, viena šāda autobusa izbūve maksātu aptuveni 75 miljonus ASV dolāru.