Foto: Reuters/Scanpix
Pēc gadu ilgušas izmeklēšanas, kuras laikā nopratināti gan auto industrijas pārstāvji, gan Eiropas Komisijas (EK) pārstāvji, tā dēvētā Eiropas Parlamenta (EP) dīzeļgeitas komiteja pieņēma gala ziņojumu.

Ziņojumā uzsvērts, ka EK un dalībvalstis nav darījušas pietiekami, lai novērstu krāpšanos ar pārmērīgo slāpekļa oksīdu (NOx) izmešu daudzumu, kuru rada lielākā daļa dīzeļdzinēju automašīnu.

Tāpat komiteja norāda, ka dalībvalstis nav pilnībā ieviesušas jau esošo likumdošanu. Ziņojumā secināts, ka izmešu pārbaužu testi laboratorijās ir viegli apejami, tādēļ nepieciešamas pārbaudes braukšanas apstākļos.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!