Pavlovs tiek apsūdzēts par kukuļa došanu publiskā iepirkuma konkursā Azerbaidžānā 2013. gadā. Tolaik "Bombardier" vadīja konsorciju, kas ieguva 340 miljonu eiro vērtu līgumu par dzelzceļa signāliekārtu piegādi 500 kilometru garam sliežu ceļam.
Darījuma norises laikā Pavlovs vadīja uzņēmuma Maskavas biroju, bet neilgi pēc tā pārcēlās uz Zviedriju. Medijs uzsver, ka 85% no minētajiem 340 miljoniem dolāru bija Pasaules Bankas finansējums. Ja Pavlova vaina tiks pierādīta, tad, kā uzsver medijs, "Bombardier" zaudēs iespēju piedalīties citos Pasaules Bankas projektos. Šobrīd Kanādas uzņēmums aktīvi izmanto iespēju piedalīties Pasaules Bankas infrastruktūras uzlabošanas projektos jaunattīstības valstīs.
Kukuļus, kā norāda apsūdzība, Pavlovs izmaksājis kādai Azerbaidžānas dzelzceļa amatpersonai, kā arī kādai līdz šim nenosauktai kompānijai, kuru, kā izpētījis medijs, vadījuši ar Krievijas dzelzceļa bijušo vadītāju Vladimiru Jakuņinu saistīti uzņēmēji.
Kompānija un Pavlovs savu vainu notikušajā noliedz. Tiesībsargājošās iestādes norādījušas, ka Pavlovam draud sešu gadu cietumsods. "The Washington Post" piebilst, ka šis šobrīd ir viens no lielākajiem Zviedrijā izskatītajiem korupcijas skandāliem valsts vēsturē.
Kā raksta Kanādas medijs, lietas izskatīšanas laikā apsūdzības uzturētāji norādījuši, ka Pavlova lieta, iespējams, liecina par ne tikai Pavlova vainu, bet arī uzņēmuma biznesa kultūru kopumā.
Ziņots, ka "Bombardier" šobrīd ir galvenais nacionālās aviokompānijas "airBaltic" partneris. Līdz 2019. gada beigām "airBaltic" plāno saņemt visas 20 pasūtītās "Bombardier CS300" lidmašīnas. 2021. gadā, kad "airBaltic" floti veidos tikai "Bombardier" lidaparāti, kā apgalvo kompānija, lidsabiedrībai būs viena no jaunākajām reaktīvo lidmašīnu flotēm Eiropā.