31. janvārī Zakerbergs investoriem paziņoja, ka portālā veiktā satura analīze liecina par 5% lielu lietotāju pavadītā laika kritumu. "Kopš veiktajām izmaiņām portālā, ik dienas cilvēki pavada aptuveni 50 miljonus stundu mazāk mūsu platformā," papildina Zakerbergs.
Apmeklētāju skaita samazināšanās skaidrojama ar virālo video parādīšanās samazinājumu lietotāju jaunumu joslās, par problēmas iemesliem stāsta sociālā tīkla dibinātājs.
Medijs ziņo, ka "Facebook" ir sarūgtināts arī par savu ikdienas lietotāju būtisko kritumu ASV un Kanādā, kur tas ceturkšņa laikā no 185 miljoniem lietotāju samazinājies uz 184 miljoniem. Kas tāds novērojams pirmo reizi, skaidro uzņēmums.
Zakerberga plāni turpmākajos mēnešos, kā vēsta "CNN Money", ir parādīt lietotājiem viņu laika joslās vairāk jaunumu no draugiem, "mazāk to piemēslot ar reklāmām un publicitātes ziņām", tādā veidā cerot atgūt lietotāju interesi.
Šobrīd portālam "Facebook" ir 2,13 miljardi aktīvu ik mēneša lietotāju un 1,4 miljardu aktīvu platformas ikdienas patērētāju.