Foto: Kadrs no video

Nacionālās futbola līgas (NFL) finālspēlē – "Super Bowl" izcīņā – 30 sekunžu ilga televīzijas reklāmas rullīša izvietošanas maksa atkārtojusi iepriekšējo divu gadu rekordlielo summu – vidēji piecus miljonus ASV dolāru par reklāmu, vēsta ASV medijs "Time".

Arī šogad spēles starplaikos uzņēmumu reklāmas skatītājus gan smīdināja, gan iedvesmoja, gan izklaidēja. Ziņots, ka par NFL čempioniem uzvarētājiem ceturto reizi vēsturē svētdien kļuva Filadelfijas "Eagles" amerikāņu futbolisti, kas "Super Bowl" mačā ar 41-33 pieveica Jaunanglijas "Patriots".

Portāls "Delfi" iepazīstina ar 10 Super Bowl" reklāmām, ko ārzemju mediji novērtējuši kā tādas, kas izcēlušās ar īpašu oriģinalitāti un spēju uzrunāt savu auditoriju.

Deivids Harbors un ‘Tide’

Kā vienu no smieklīgākajām reklāmām šogad vairāki mediji, tostarp "Wired", nosauc veļas pulvera "Tide" ražotāja paveikto. Uzņēmums samaksājis vairākus miljonus ASV dolāru, lai populārais Holivudas aktieris Deivids Harbors mums pavēstītu: "Iespējams, visas reklāmas, kas redzamas "SuperBowl" starplaikā, reklamē "Tide"".

Portāls uzsver, ka pēc Harbora veiksmīgās dalības reklāmā tā vien prasās, lai viņš kļūtu par "Saturday Night Live" šova vadītāju.

‘Doritos’ pret ‘Mountain Dew’



Seriāla "Troņu spēles" zvaigzne Pīters Dinklidžs un slavenais "Oskara" laureāts Morgans Frīmens sacentās brīvrunu cīņā, cenšoties pierādīt, kas ir labāks – "Doritos" čipši vai "Mountain Dew" dzēriens. Tiesa, abi Holivudas spīdekļi paši nerepoja, bet, atdarinot lūpu kustības, centās atainot reperu Busta Rhymes un Missy Elliott sacerēto un izrunāto tekstu.


Kad ‘Alexa’ pazaudē balsi

""Alexa" pazaudēja savu balsi, kā tas ir iespējams?" reklāmas rullītī vaicā "Amazon" vadītājs Džefs Bezoss. Viņa komandai gan ir risinājums, ko šādā situācijā iesākt, un svētdien spēles starplaikā 90 sekunžu video tas tika atrādīts arī miljoniem cilvēku, kas vēroja "Super Bowl" finālmaču. Risinājumu varētu dēvēt par savā ziņā aizdomīgu, raksta "Wired".

‘Wow!’

Viena no spilgtākajām pārtikas produktu reklāmām šova laikā bijusi "Pringles" izveidotā , uzsver portāls "Eater.com". Video redzama patiesa komiķa Bila Heidera sajūsma par dažādajām "Pringles" garšām.

‘Sprint’ uzbrukums ‘Verizon’

ASV telekomunikāciju milzis "Sprint" savā video reklāmas rullītī nav vairījies no tieša uzbrukuma savam konkurentam "Verizon". Video redzams, ka nākotnē mākslīgā intelekta roboti var būt ne tikai bīstami, bet, iespējams, būs spējīgi uz visai asu sarkasmu

Hadiša palīdz ‘Groupon’

Interneta e-komercijas uzņēmums "Groupun", kas pēc dibināšanas 2008. gadā kļuva par nozares milzi, bet pēdējos gados palicis konkurentu ēnā, nolēmis izmantot "Super Bowl" raidlaiku, lai atgādinātu par savu eksistenci. To paveikt, kā uzsver "CNN Money", lieliski palīdz komiķe Tifānija Hadiša, kura atzinusi, ka pati ir uzņēmuma kliente. Viņa arī redzama video reklāmas galvenajā lomā.

Vikingi un jaunais ‘Ram 1500’

Jaunais "Ram 1500" pikaps, kā sola ražotājs, piedāvā vairāk inovāciju nekā citi un svā klasē nodrošina labāko degvielas ekonomiju. Uzņēmums nolēmis, ka labākais veids, kā reklamēt jauno auto, ir piesaistīt bariņu vikingu, kas novērtē jauno spēkratu.

‘Marvel’ un ‘Lexus’

Lai reklamētu jauno "Lexus LS 500 F Sport" uzņēmums nolēmis piesaistīt vienu no jaunākajām "Marvel" superzvaigznēm – Melno panteru. Uzņēmums, kā raksta "autonews.com", ar jaunā modeļa reklāmu cenšas piesaistīt auditoriju vecumā no 45 līdz 55 gadiem.

85 gadus vecais ugunsdzēsējs

Interneta brokeru kompānija "E-Trade" atradusi veidu, kā pajokot par veciem cilvēkiem, vienlaikus neradot sajūtu, ka jokots ļauni vai bez iejūtības, raksta "bleacherreport.com". Uzņēmums atgādina, ka, lai vecākā gadagājuma cilvēkiem savās vecumdienās nebūtu jāstrādā, ir iespējami arī alternatīvi līdzekļu iegūšanas veidi.

Viltus ‘Krokodils Dandijs’

Austrālija tūrisma nolūkos nolēmusi atjaunot stāstu par skatītāju iemīļoto "Krokodilu Dandiju". Reklāmā redzami vieni no Austrālijas populārākajiem aktieriem, kuri, kā uzsver "abc.net.au", pēc valsts politiķu domām, lieliski atpelnījuši nodokļu maksātāju samaksātos miljonus par vērtīgajām reklāmas sekundēm.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!