Foto: Kadrs no video

Nacionālās futbola līgas (NFL) finālspēlē – "Super Bowl" izcīņā – 30 sekunžu ilga televīzijas reklāmas rullīša izvietošanas maksa atkārtojusi iepriekšējo divu gadu rekordlielo summu – vidēji piecus miljonus ASV dolāru par reklāmu, vēsta ASV medijs "Time".

Arī šogad spēles starplaikos uzņēmumu reklāmas skatītājus gan smīdināja, gan iedvesmoja, gan izklaidēja. Ziņots, ka par NFL čempioniem uzvarētājiem ceturto reizi vēsturē svētdien kļuva Filadelfijas "Eagles" amerikāņu futbolisti, kas "Super Bowl" mačā ar 41-33 pieveica Jaunanglijas "Patriots".

Portāls "Delfi" iepazīstina ar 10 Super Bowl" reklāmām, ko ārzemju mediji novērtējuši kā tādas, kas izcēlušās ar īpašu oriģinalitāti un spēju uzrunāt savu auditoriju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!