Foto: Reuters/Scanpix/LETA
Ķīnā vairākos tirdzniecības tīklos no realizācijas izņemta "Dolce & Gabbana" produkcija skandāla dēļ, kas radies šī modes uzņēmuma jaunākās reklāmas dēļ, kuru daudzi Ķīnā uzskata par rasistisku un aizvainojošu. Savukārt modes nama dibinātāji Domeniko Dolče (attēlā pa labi) un Stefano Gabana (attēlā pa kreisi) nākuši klajā ar videopaziņojumu, kurā atvainojas par radušos pārpratumu.

Šonedēļ slavenais itāliešu modes nams Ķīnas tirgū publicēja videoreklāmu, kurā ķīniešu modele ar lielām grūtībām mēģina ar irbulīšiem ēst tradicionālos itāliešu ēdienus – pastu un picu.

Pēc reklāmas autoru ieceres, tai bija jābūt uzjautrinošai, tomēr uzreiz saņēma iedzīvotāju kritiku par ņirgāšanos par ķīniešu kultūru un nekorektu stereotipu kultivēšanu, vēsta BBC.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!