Hesburger
Foto: Publicitātes foto

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde "Hesburger" 2018. gadā ir turpinājusi veiksmīgu uzņēmuma darbību Baltijā – pārdošanas apjoms, salīdzinot ar 2017. gadu, ir audzis par 18%. Rezultātā Latvijā pārdošanas apjoms ir sasniedzis 26,1 miljonu eiro, uzrādot otro labāko rezultātu starp Baltijas valstīm.

Kā liecina "Hesburger" apkopotie dati, pēc veiksmīgi aizvadīta 2018. gada, pārdošanas apjoms ir sasniedzis 80,07 miljonus eiro, kas ir par 18% vairāk nekā 2017. gadā.

Vērtējot katras Baltijas valsts pārdošanas rādītājus pērn, pozitīva tendence novērojama visā reģionā. Latvijā "Hesburger" pārdošanas apjoms ir audzis par 16%, sasniedzot jau 26,1 miljonu eiro. Straujākais pārdošanas apjoma kāpums, tāpat kā pērn, bijis kaimiņvalstī Lietuvā, kur tas sasniedzis 29,01 miljonus eiro, veidojot 24% pieaugumu. Savukārt Igaunijā pārdošanas apjoms audzis par 13%, sasniedzot 24,95 miljonus eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!