Lai arī šobrīd vēl nav saņemts attiecīgais atbalsts no abām valstīm un arī nav atrasts viss vajadzīgais finansējums, somu uzņēmējs un "Finestbay Area Development" vadītājs Peters Vesterbaka ir pārliecināts, ka vilcieni pa zemūdens tuneli Somu līcī sāks kursēt 2024. gada 24. decembrī. Vesterbaka savulaik strādāja Somijas kompānijā "Rovio", kas izstrādāja pazīstamo spēli "Angry Birds" ("Dusmīgie putni"), kā arī ir viens no jaunuzņēmumu pasākuma "Slush" Somijā dibinātājiem. Intervijā portālam "Delfi" Vestarbaka jaunuzņēmumu pasākumā "Startup Day" Tartu, Igaunijā, stāsta par Talsinku (vārdu savienojums no Tallinas un Helsinkiem) tuneļa idejas rašanos, pārliecību, ka projekts tiks īstenots, un "Rail Baltica" dzelzceļa projekta aizķeršanās cēloņiem.
Zemūdens tunelis plānots apmēram 100 kilometrus garš, salīdzinājumam: Lamanša tunelis starp Franciju un Lielbritāniju ir 50,5 kilometrus garš. Turklāt dzelzceļa līnija Somu līcī šķērsos mākslīgi izveidotu salu, kur paredzēts būvēt gan dzīvojamās, gan biroju ēkas. Kopš pagājušā gada decembra var arī nopirkt biļetes vilciena braucienam starp Tallinu un Helsinkiem. Vienas biļetes cena ir 50 eiro vienā virzienā.
Kādā attīstības stadijā šobrīd ir Tallinas–Helsinku zemūdens tuneļa projekts?